Thursday 11 August 2011

dear blogie..

Haaaa..puasa…~~act this is my first puasa berjauhan ngan family..sedih??no no no!!law aku tak makan boleh laa nak sedih2 but aku ckup makan sume kat sini.just terpaksa  jauh ngan family je tersentuh sikit..tersentuh ea..bkan sdih-,-
Normal laa kan one day ty korang sume kena dok jauh2 ngan family.aku suka duk jauh2 ngan family coz  ty tak de laa ko nak apa2 sume ko mengharap kat family an?cam aku slalu buat mase kt uma.mintak sruh buat apa je sume org buat kan..family sy terlalu manjakan sy laa(“_=)hahaha!!
That’s why laa bila dpt duk jauh ckit dri family sy xkisah sgtt ..asalkan  ade duit.hahah!law tak nak mkan apa law tak de duit an?-,-‘
Puasa as a student poly best tp tak tahan laa housemate aku sume kuat makan..aku pon terpengaruh da aw..tak payah tggu raya.now pon badan aku da naik da..:[
Second,sahur bese ibu kejut liat nak bgon but kat sini kawan2 yg kejut so kena bgun gak laa..bkan sbb hormat kwn kea pa ke-,- sbb kalau xbangun satu uma memekak jerit2 sruh bgun..law ko tak skit aty ke ngah tido sdap2 dowg memeka kat tlinga ko.?-,- pagi bute kott..
p/s:HOUSEMATE AKU SUME  BKAN GENE MANUSIA.SO DOWG TAK TAU NAK HORMAT JIRAN SBELAH MNYEBELAH BILA TERPEKIK TERLOLONG CMTU..-,-
termasuk laa kwn2 laen yg tlg kjut kan sahur  kai msg,cll n laen2 sperti dak ni haa..
from apek asang-,-
                                       
Cmtu cara die kjut org?xeclas lgsong!-,-
err..kat uma ni lom pecah rekod lagi masak sendiri utk berbuka walaupon kat uma ni sume gadis2 sunti..err=,=’   so pham2 la law hari2 nmpak muke kteowg beli kat bazaar  an..-,-
sekiann wassalamJ

2 comments:

  1. new on blog ek..ok2..nice blog..!
    hehe..dok jauh ngn family..alolo..ciannyer..
    atleast le berdikari kan2..

    ReplyDelete
  2. biasa la tuh adat perantaun..ini semua kenangn tok kita..nanti mesti selalu teringat time berbuka ngn kawan-kawan.time bgun sahur sendiri hehe

    ReplyDelete